AboutOtherJournalFollowDashboard

Untitled 5
Saturday, December 28, 2013, 12:57 AM, 0 comments
Segeralah mencari
ketenangan
Yang mungkin boleh
Menyinggah alam hidup ini..

Kebahagiaan....
Dimanakah dikau....
UNTITLED 4
12:30 AM, 0 comments
SEKALI
DUA KALI
TIGA KALI
EMPAT KALI
LIMA KALI

Dah aku beri...

Sekarang

AKU BOSAN!!
Entah
Friday, December 27, 2013, 9:33 AM, 0 comments
Sampai bilalah rasanya
Semua ni hendak berakhir..
Letihnya rasa,
Dugaan dari mu..

Tapi aku harus jua,
tempuh...
Demi masa hadapan.
Tahun
9:22 AM, 0 comments
Dalam sibuk memikirkan hal peribadi diri..
Aku seakan lupa sesuatu
Bahawa tahun baharu
Semakin dekat...

Ya, tahun 2014..
Tahun baharu yang akan mula mentadbir dunia.

Sesekali aku mula rasa sedih,
rasa sedih hendak tinggalkan alam 2013...
Yang mana byk pahit getir untuk aku lalui...
Kami sekeluarga.
Biarlah,
mungkin itu suatu pengalaman dan pengajaran
untuk diri aku dan sekeluarga...

Mana tahu,
Ambangan tahun 2014,
adalah suatu tahun menjadi sesuatu yang bahagia
untuk sekali lagi..
Mana tahu, Kalau Allah izin semua itu..

Untitled 3
9:07 AM, 0 comments
Malam semakin larut...
Semakin hari semakin larut.
Dunia pun semakin tua.
Entah selepas ini bencana apa pula yg datang menjelma
Dek  dimakan dan menghapus bumi..

Ingat sajalah..
Yang kita ni,
Manusia akhir zaman..
Entah esok, entah lusa
Kiamat datang mari...
Menghapuskan semua manusia..

Kalau Tuhan kata jadi, maka jadilah benda tu....
UNTITLED 2
9:04 AM, 0 comments
Bila malam dah bertandang...
Mulalah aku nak angkat kaki melabuhkan tirai dekat tilam empuk
Tapi sejenak
Aku terlupa
Fikirkan masa hadapan
Yang entah mcm mana, umur semakin lama semakin meningkat.
Hampir ke puluhan hendaknya...

Moga-moga cerah saja masa hadapan aku itu dengan hendakNya. 
Yang penting, jangan give up. Teruskan usaha!
Untitled
Monday, December 23, 2013, 9:21 AM, 0 comments
Kadang-kadang 
aku terfikir
Masihkah aku
Punya harapan 
Untuk berjaya dalam hidup

Kekadang masih pudar semua itu, aku pun tak pasti. Ah! Entahlah.


© 2013 Layout. Font. Image & IconOlder Post

Open Cbox
best vpn | cheap vpn